Maailman suurimman viestintäkilpailun, SABRE Awardsin, palkinnot jaettiin huhtikuun alussa Lontoossa. SEK jatkoi voittokulkuaan ja saalisti kaksi kategoriavoittoa.
UPM Raflatacin Carbon Action Portfolio -työ valittiin EMEA-alueen parhaaksi työksi Product Media Relations, Trade Media -kategoriassa. Sen lisäksi Helsinki Happiness Hacks -kampanjalle myönnettiin IN2 SABRE -palkinto. Visit Finlandin ja Helsinki Partnersin kanssa toteutettu kampanja valittiin parhaaksi työksi Earned Media with Influencers + Communities -kategoriassa.
”Menestys SABRE-gaalassa osoittaa, että viestintätyömme ovat erittäin korkeatasoisia, myös kansainvälisesti arvioituna. Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta ja saumattomasta yhteistyöstä, joka on avain onnistumiseen”, iloitsee
Tiina Hosiokoski, SEKin viestinnän liiketoiminnasta vastaava Business Director.
Kategoriavoittojen lisäksi SEKin asiakkaat saivat viisi kunniamainintaa. Certificate of Excellence -tunnustuksella palkitut työt olivat:
- UPM Raflatac ja SEK: Carbon Action Portfolio kategoriassa Website
- B2 Impact ja SEK, Dagmar, Norstat & Liwlig: The Beacon of Hope kategoriassa Social Listening
- Liikenneturva ja SEK & Toinen PHD (OMG) & Dagmar Insight: Seen Through the Eyes of Others kategoriassa Behavioral science
- Tilastokeskus ja SEK: Finn-formative Letter kategoriassa Original/Commissioned Research for PR
- Vantaan Energia ja SEK: The World’s Largest Cavern Thermal Energy Storage kategoriassa Digital/Print Media: Business/Trade Media
EMEA-alueen kisaan ilmoitettiin tänä vuonna noin 2000 työtä. Kilpailu järjestettiin 17. kertaa.
Linkit voitokkaisiin töihin:UPM Raflatac: Carbon Action PortfolioVisit Finland & Helsinki Partners: Helsinki Happiness Hacks