Vaikka alun perin ajatuksena oli tehdä viestintäkampanja Suomeen, Fazerin sisällä syntyi kiinnostusta käyttää konseptia myös muualla. Tällä hetkellä myymäläleipomoita on Virossa toistakymmentä, jossa kollegat jatkavat Ei muruakaan hukkaan-viestintää tänäkin vuonna. Lisäksi Ruotsissa aukesi ensimmäinen Fazer myymäläleipomo 9.3.
– Virossa kampanja tehtiin hyvinkin pian Suomen jälkeen. Ei ole poissuljettua, että konsepti jalkautuisi myös länsinaapuriin, Brofeldt toteaa.
– Meillä on aika selvät suunnitelmat jatkon suhteen. Ei muruakaan hukkaan-viestintä jäi kampanjan jälkeen pysyväksi osaksi brändiviestintää ja lisäksi hyödynnämme tematiikkaa myös esimerkiksi uutuustuotekehityksessä. Lisäksi itse kampanjasta on tulossa lähitulevaisuudessa myös niin sanottu toinen aalto, Brofeldt kertoo.
Lue lisää Ei muruakaan hukkaan -kampanjasta:
http://31.217.192.180/~sekfi/tyot/fazer-leipurit-ei-muruakaan-hukkaan/