Elkjøp-konserni ja kodinelektroniikkaketju Gigantti panostavat yhä vahvemmin tulevaisuuden kasvuun ja monikanavaiseen vuorovaikuttamiseen asiakkaiden kanssa.
”On hienoa lähteä yhdessä ensi keväänä käynnistyvään yhteistyöhön. Kaikkien ehdokkaiden taso oli erittäin korkea. Publicis valittiin pohjoismaiseksi kumppaniksi äärimmäisen kattavan osaamisensa ja markkina- sekä liiketoimintaymmärryksensä perusteella, mutta lopullisen ratkaisun saivat aikaan ihmiset ja intohimo. Publiciksella ja SEKillä oli vaikuttavin ymmärrys siihen, miten tulemme tulevaisuudessa kehittämään brändiämme: aidon vuorovaikutteisesti, hauskanrohkeasti ja omista vahvuuksistamme käsin. Paikallisuus ja Suomen markkinan hahmotus ovat meille tärkeitä tekijöitä, koska olemme vahvasti kotimaisista lähtökohdista toimiva yritys, joka haluaa olla mahdollisimman lähestyttävä kaikille suomalaisille – SEKillä oli vakuuttava ymmärrys myös tähän”, kuvailee Gigantin markkinointijohtaja Sami Särkelä.
Erityisesti monipuolisella digiosaamisellaan ja luovilla ratkaisuillaan valintaprosessissa vakuuttanut SEK lähtee kehittämään Gigantin kanssa paikallisesti yhtiön brändiä ja vahvistamaan uuden ajan markkinajohtajuutta. Konsernitasolla solmittu sopimus tuo puolestaan mittakaavaetua tekemiseen ja tehokkuutta tuotantoihin.
”Aloitamme suurella innolla ja ylpeydellä yhteistyön Gigantin kanssa. Tämä on meille upea mahdollisuus ja hieno jatke myös omaan kasvutarinaamme. Kilpailutuksessa ratkaisivat laadukas luova suunnittelu, paikallinen osaaminen, vahvat verkostot sekä pitkäjänteiset näytöt kansainvälisestä brändinrakentamisesta. Asiakas arvostaa luovuutta ja intohimoa, nämä jaetut arvot antavat loistavan pohjan yhteiselle tekemiselle”, toteaa SEKin toimitusjohtaja Jaakko Rantala.