SEK nosti naistenpäivän kunniaksi uransa alussa olevat naisyrittäjät valokeilaan Mad Women -aloitteen hengessä. Tänä vuonna Mad Women -kampanja järjestettiin Suomen Yrittäjänaiset ry:n kanssa yhteistyössä, sillä ideana oli lahjoittaa naisyrittäjille luovaa työtä. Suuren suosion saavuttanut kampanja keräsi hakemuksia ympäri Suomea, kaiken kaikkiaan 146 kappaletta. Joukossa oli äärimmäisen mielenkiintoisia startup-yrityksiä ja jokainen hakemuksista ansaitsisi sparrausta ja tukea matkallaan.
Hakemusten joukosta valikoitui kolme yritystä, joille luovaa työtä lahjoitetaan. Valitut yritykset ovat Gubbe, Kide Science ja When Life Gives You Lemons. Nämä yritykset omaavat uniikin ja kiinnostavan liikeidean, jossa piilee kasvupotentiaalia ja menestyksen mahdollisuuksia myös pitkälle tulevaisuuteen. Valituilla yrityksillä on pitkälle mietitty segmentti, joka on linjassa Mad Women -liikkeen arvojen kanssa, minkä lisäksi yritysten palvelut keskittyvät tärkeisiin kohderyhmiin – naisiin, vanhuksiin ja lapsiin.
Kiitämme kaikkia hakijoita ja toivotamme valtavasti onnea jokaisen matkalle!
Mad Women -konsepti kampanjoi naisten verkostoitumisen ja työelämän tukemisen puolesta
Mad Women on SEKin vuonna 2018 lanseeraama Naistenpäivä -konsepti, jonka teema vaihtuu vuosittain. Mad Women -konseptin tavoitteena on edesauttaa verkostoitumista ja vuoropuhelua yli toimisto- ja toimialarajojen.
Vuonna 2018 nostettiin SEKin omia, legendaarisia naissuunnittelijoita
Vuonna 2019 teemana oli naisten välinen verkostoituminen
Vuonna 2020 teemana oli naiset, joita kehutaan selän takana
Vuonna 2021 teemana oli naiset, joille 1 % ei riitä