Kolme SEKin työtä palkittiin hopeahuipulla tämänvuotisessa Vuoden Huiput -gaalassa. Lisäksi SEKin Junior Creative Unni Leino pokkasi gaalasta Nouseva Huippu -palkinnon.
Hopeahuipuilla palkitut työt perusteluineen olivat:
Kampanjat
DIAK Romako: Taustasta riippumatta
”Tässä kampanjassa ei tarvittu diskovaloja valaisemaan selkeää ongelmaa, jonka viestimisen tekee vaikeaksi vastaanottajan tietämättömyys. Kaikessa kiihkottomuudessaan vastaanpanematon viesti ja ehyt, laadukas toteutus.”
Liikkuva kuva
UPM: The Goodbye Letter
”Filmissä on voimakas tunnelma, joka imee katsojan mukanaan. Tarina on kerrottu koskettavasti aiheesta, joka on universaali ja ajankohtainen. Elokuvallinen korkeatasoinen toteutus uskaltaa myös haastaa katsojaa kuvakerronnallaan.”
Ilmoitukset
Fazer: Rauhankyyhky
”Ikoninen suomalainen brändi juhlistaa itsenäisyyspäivää näyttämällä vain tuotteensa taitetut kääreet ja onnistuu samalla ottamaan kantaa ajankohtaisiin aiheisiin. Idea sekä toteutus on pysäyttävä, laadukas ja jättää vahvan muistijäljen. Tämä mainos toimisi ilman logoakin ja mainostajan tunnistaisi. Erinomaisen laadukas työ kaikilla tasoilla.”