SEKin Zalandolle toteuttama Pukukoodi: Vapaus -kampanja sijoittui Global 2022 Sabre Awards -viestintäkilpailussa sijalle 28.
Global Sabre Awards -kilpailussa listattiin maailman 40 parasta viestintäkampanjaa. Kilpailussa oli mukana tänä vuonna yhteensä 5500 kampanjaa, eikä 40 parhaan joukkoon mahtunut muita suomalaisia töitä.
Voittoisa Pukukoodi: Vapaus -kampanja nosti esiin LGBTQI+ -edelläkävijöitä ja heidän tarinoitaan. Kampanjassa Pride-pioneerit pukeutuivat vaatteisiin, joihin he olisivat halunneet pukeutua aikana, kun se oli tabu.
Kampanja juhlisti ihmisiä, jotka joutuivat vuosia sitten piilottamaan todellisen itsensä ja mukautumaan aikansa vallitseviin pukeutumiskoodeihin ja normeihin, mutta joilla oli myös rohkeutta astua esiin ja taistella epäoikeudenmukaisuutta vastaan.
Mukana kampanjan tekemisessä oli myös tuotantoyhtiö Simelius Simelius.