Abloy Oy

ABLOY Koti – Luottamusta sisällöillä

ABLOY Koti kokoaa Abloyn asumisen tarjooman yhteen ja tuo asiantuntijuuden lähemmäs asiakkaita. Monikanavainen konsepti rakentaa luottamusta ja vahvistaa brändimielikuvaa – blogisisällöistä ja videoista kampanjoihin ja työkaluihin.
Jaa
Insight

Tarjooma oli vaikeasti hahmotettavissa, asiantuntijuus ei välittynyt

Abloyn laaja, asuinkohteisiin suunnattu lukitus- ja turvallisuustarjooma oli hajallaan, mikä vaikeutti sen hahmottamista eri kohderyhmille. Kuluttajat ja ammattilaiset tarvitsivat selkeämmän tavan löytää juuri heille sopivat ratkaisut. Abloyn asiantuntijuus ei välittynyt riittävästi, vaikka se on keskeinen kilpailuetu.
Idea

Monikanavainen sisältökonsepti, joka rakentaa luottamusta ja asiantuntijamielikuvaa

Luotiin lämminhenkinen, monikanavainen sisältökonsepti, joka kokoaa tarjooman yhteen ja tuo asiantuntijuuden esiin helposti lähestyttävällä tavalla. Konsepti elää vuosittain vaihtuvan teeman mukaan ja mukautuu kohderyhmittäin. Asiakaspolku ohjaa kanavavalintoja ja sisältöjä: blogit, videot ynnä muut.
Implementation

Verkkosivusto, työkalut, videot, blogit, kampanjat ja sosiaalinen media – asiakaspolun kaikissa eri vaiheissa

Konsepti toteutettiin verkkosivustolla, valintatyökalulla, blogiteksteillä, uutiskirjeillä, yli 50 asiantuntijavideolla, sosiaalisen median sisällöillä, TV-, radio- ja natiivikampanjoilla sekä myynnin materiaaleilla. Vuoden 2024 teemana oli asiantuntijuuden vahvistaminen luottamusta rakentavalla tavalla.
Impact

Tunnettuus ja asiantuntijamielikuva vahvistuivat, tulokset ylittivät odotukset

”ABLOY Koti on ollut meille strategisesti tärkeä alusta, jonka avulla olemme pystyneet kokoamaan laajan tarjoomamme yhteen ja tuomaan sen lähemmäs asiakkaita. Yhteistyö toimistokumppanin kanssa on ollut pitkäjänteistä ja erittäin toimivaa.”
Johanna Varis, Head of Global Marketing and Communications, Abloy
SEK logo

Tilaa uutiskirje

Oy SEK Ab
John Stenbergin ranta 2
00530 Helsinki, Finland
info@sek.fi
+358 9 695 71