Lanseerasimme uutuuden, jonka tiesimme jakavan mielipiteitä. Tavoitteemme oli saada kuluttajat kiinnostumaan mausta, joka ei taatusti sovi jokaisen vannoutuneen Sinisen herkuttelijan makuun. Fazerin Sininen maustettuna Tyrkisk Peber Hot&Sourilla vaati räväkkää lähestymistä mainontaan.
Turkin Pippuri Hot&Sour on legendaarinen ja suomalaisten rakastama karkkibrändi, joka tuo vahvaa kontrastia täyteläiselle Fazerin Siniselle. Tämä kaksikko on niin yllättävä makupari, että ne muodostavat jotain todella kutkuttavaa. Kahden ikonin yhdistelmä voi olla liikaa kenelle vaan. Mutta parhaat asiat jakavat mielipiteitä, niin myös tämä. Siksi valjastimme käänteispsykologian myyntivaltiksemme: tämä uutuus ei ole kaikille, ja juuri se tekee siitä kiinnostavan.
Loimme kampanjan joka alleviivaa makujen kontrastia varoittamalla siitä – tämä ei ole kaikille! Jotta erottuisimme somefeedissä ja herättäisimme erityisesti nuorten kiinnostuksen, tiesimme, että lähestymisen tulisi herätellä kaikkia aisteja ja temmata mukaansa jo ensimmäisistä sekunneista lähtien. Sisällöt suunniteltiin TikTok edellä keskeyttämään someselaajan seesteinen feed tuomalla mukaan vauhtia, värejä ja varoitusääniä.