Käyttäjien ja asiakkaiden tuottamalle sisällölle on tyypillistä näyttää todellista elämää ja jakaa aitoja suosituksia, ovathan näiden sisältöjen takana tavalliset ihmiset. Autenttisuus ja rehellisyys lisäävät sisältöjen uskottavuutta ja tekevät niistä helpommin lähestyttäviä.
Kuukauden seikkailijat onnistuivat taltioimaan iloa ja jännitystä, jota uudenhohtoinen täyssähköauto herätti koko perheessä. Tämä oli monille ensimmäinen kokemus sähköautoilusta arjessa, vaikka koeajoja saattoi jo olla takana. Sisällöistä välittyi uteliaisuus uudenlaista autoilua kohtaan ja uuden oppimisen riemu, kun Enyaqin helppous ja vaivattomuus paljastuivat.
Käyttäjien luomissa sisällöissä ei välttämättä näy tunnistettavia ihmisiä ja jos näkyy, niin he eivät yleensä ole tunnettuja henkilöitä, kuten vaikuttajia. Tässä kampanjassa osa voittajista oli mukana omilla kasvoillaan, toiset keskittyivät tallentamaan näkemäänsä ja kokemaansa kuin omin silmin.