Päätavoitteena on valmistautua tulevaan kriittiseen keskusteluun niin, että sen haittavaikutukset liiketoimintaan ja maineeseen saadaan minimoitua. Lisäksi tavoitteena on miettiä tulevan talvikauden viestintää valmiusviestintälasit päässä. Meillä on paljon hyviä asioita viestittäväksi, kuten kotimainen ruoka ja huoltovarmuus epävarmassa maailmantilanteessa, työllistäminen, alalla merkittävästi laskeneet hiilijalanjälki ja vesijalanjälki. Kysymys oli, miten näistä voidaan viestiä eli mitä kannattaa ja ei kannata sanoa, ettei kylvetä itse mahdollisen kohun siementä.
Mietimme myös tulevaa kevättä: sähkön hinnan nousun myötä tuotteet väkisinkin kallistuvat talveksi. Miten saadaan hintakeskustelu käännettyä ymmärrykseksi ja ihmiset palaamaan puhtaiden, kotimaisten vihannesten ja kukkien pariin tilanteen tasaannuttua.