Istutimme liikkuvan kuvan lyhyisiin teaser-filmeihin katukylttejä, joista löytyvistä kirjaimista oli mahdollista muodostaa uutuuden nimi. Katukylttien sijainneista sen sijaan löytyi, sekä kadulta että Google Mapsista, Salaneuvoksen jälkeensä jättämä vihjekirje sekä mystinen puhelinnumero. Puhelinnumeroon soittamalla oli mahdollista osallistua ainutlaatuisen Salaneuvos-pakohuonekokemuksen arvontaan.
Lanseerausviikolla paljastimme uutuuden laajalla ulko- ja somemainonnalla sekä pidemmällä filmillä, joka päätyi aiemmin nähtyjen kylttien kautta salaiseen juustokellariin sekä sen kätkemään uuteen cheddariin. Radioon toimme lanseerauskampanjan sekä 1,5 minuutin äänikerrontaan pohjautuvan erikoistoteutuksen, ja avasimme yleisön varattavaksi arvoituksellisen Salaneuvos-pakohuoneen.
Ja uutuuden äärelle todella löydettiin: kysyntä kasvoi niin suureksi, että myymälöiden hyllyt tyhjenivät hetkellisesti kokonaan.