Suomen Olympiakomitea

Seurasydän

Seurasydän-kampanja on Olympiakomitean ja urheiluyhteisön yhteinen kampanja, joka nostaa vuosittain esiin urheiluseurojen yhteisöllisyyttä ja yhteiskunnallista merkitystä.

Yhteinen ääni suomalaiselle seuratoiminnalle

#Seurasydän-kampanja nostaa esiin paitsi seurarakkauden, mutta myös urheiluseurojen yhteisöllisyyden merkityksen suurena voimavarana suomalaiselle yhteiskunnalle ja suomalaisten hyvinvoinnille. Samalla kampanja tekee näkyväksi sen merkityksellisen työn, jota suomalaisissa urheiluseuroissa tehdään vuoden jokaisena päivänä.

Yhteisön osallistaminen kaiken keskiössä

Kampanja on suunniteltu yhdessä suomalaisen urheiluyhteisön eli Suomen Olympiakomitean, lajiliittojen, liikunnan aluejärjestöjen ja urheiluseurojen kanssa. Osallistaminen on ollut kampanjan keskiössä niin suunnittelussa kuin toteutuksessakin.

Suomalaisen seuratoiminnan ääni kuuluu

Osallistava prosessi ja kampanjamekaniikka ovat innostaneet koko suomalaisen urheiluyhteisön liputtamaan seurarakkauden ja yhteisöllisyyden puolesta. Suomalaiselle seuratoiminnalla on nyt vahva yhteinen ääni, joka kuuluu ja vaikuttaa ympäri Suomen.

Seuratoiminnan sydän tavoitti miljoonat

Suomalainen seuratoiminta ja sen luoma yhteisöllisyys sai ennen näkemättömän huomion sekä tiedotusvälineissä että sosiaalisessa mediassa.

Seurasydän-kampanja ja sen sisälle rakennetut Seurapaitapäivä-teemapäivät ovat tavoittaneet miljoonia suomalaisia. Urheiluseurat ja seurojen jäsenet ovat tuoneet seuratoiminnan sanomaa sosiaalisessa mediassa tuhansilla kuvilla, videoilla ja postauksilla. Mediakumppani YLE innostui aiheesta ja toteutti kymmenosaisen #Seurasydän-tv-sarjan.

Vuonna 2020 Seurasydän-kampanja saavutti peräti kolme finaalipaikkaa Suomen parasta viestintää palkitsevassa Finnish Comms Awards -kilpailussa.
SEK logo

Tilaa uutiskirje

Oy SEK Ab
John Stenbergin ranta 2
00530 Helsinki, Finland
info@sek.fi
+358 9 695 71