Unicef

Tulevaisuuden lahjat

Elimme todellisuudessa, jossa yli 40 miljoonaa lasta oli joutunut jättämään kotinsa käynnissä olevien sotien ja luonnonkatastrofien takia. Luku oli historiallisen korkea. Venäjän hyökkäys Ukrainaan kosketti myös meitä suomalaisia syvästi ja osoitti, että emme voi ottaa rauhaa itsestäänselvyytenä.
Jaa
Insight

Kriisienkin keskellä tulevaisuuteen voi vaikuttaa

Suuri osa UNICEFin työstä on varautumista tuleviin kriiseihin – jotta apu on jo olemassa kun sitä tarvitaan. Loimme markkinointiviestinnän konseptin “Tulevaisuus ei tapahdu. Se rakennetaan.” UNICEFin uuden brändiposition pohjalta. Tehtävämme oli näyttää joulun lahjoitussesongissa miksi UNICEFin työllä on merkitystä.Suuri osa UNICEFin työstä on varautumista tuleviin kriiseihin – jotta apu on jo olemassa kun sitä tarvitaan. Loimme markkinointiviestinnän konseptin “Tulevaisuus ei tapahdu. Se rakennetaan.” UNICEFin uuden brändiposition pohjalta. Tehtävämme oli näyttää joulun lahjoitussesongissa miksi UNICEFin työllä on merkitystä.
Idea

Jos näkisimme lapsen tulevaisuuteen, millainen se olisi?

Jokaisella lapsella on oikeus tulevaisuuteen, vaikka tämä hetki näyttäisi kuinka huonolta. Halusimme näyttää, että UNICEFin avulla myös toivottamalta näyttävän lapsen tulevaisuus voi näyttää valoisalta.
"An emotive campaign for the international children’s charity shows how small acts of goodwill can have a long-lasting impact."
SHOTS
Implementation

Tulevaisuuden lahjat jaetaan nyt

Tiedämme, että vahva emootio vaikuttaa ihmisten halukkuuteen lahjoittaa. Siksi suunnittelimme uuden konseptin lanseerauksen keskiöön tunteikkaan filmin, joka kertoo UNICEFin käänteentekevästä merkityksestä lapsen tulevaisuuden kannalta ja kuinka hyvä saa aikaan hyvää. Vahvana elementtinä kampanjassa oli mukana myös UNICEFin sininen säkki, joka symbolisoi tulevaisuuden lahjoja.
Impact

Työtä paremman tulevaisuuden puolesta

Lanseerauskampanjan tavoitteet ylittyivät monilla mittareilla: lahjoituksia kerättiin lähes kolminkertainen määrä tavoitteeseen verrattuna ja työ vei UNICEFin brändimielikuvaa haluttuun suuntaan. Työ paremman tulevaisuuden rakentamiseksi jatkuu.
SEK logo

Tilaa uutiskirje

Oy SEK Ab
John Stenbergin ranta 2
00530 Helsinki, Finland
info@sek.fi
+358 9 695 71